קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

רוטב בוטנים תאילנדי

רוטב בוטנים תאילנדי
המתכון רוטב בוטנים תאילנדי מוכן תוך כ 5 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. לרוטב הזה יש 226 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם רוטב סויה, חלב קוקוס, פתיתי פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו תוספת דביקה צלעות ברביקיו תאילנדי w / רוטב ברביקיו בוטנים + סלט ג'ינג'ר תאילנדי מתוק, טופו מטוגן בשמן עמוק עם רוטב שזיפים אסיאתי או רוטב בוטנים תאילנדי, ו רוטב בוטנים תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון או בלנדר, מערבבים את חמאת הבוטנים, חלב קוקוס, נקטר אגבה, מיץ ליים, רוטב סויה, אבקת שום, לפי הטעם, פתיתי פלפל אדומים, לפי הטעם, יחד עד שהמרקם חלק ומשוחרר.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת שוםאבקת שום
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
אגבהאגבה
חלב קוקוסחלב קוקוס
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: ריזלינג, Chenin Blanc, Gewurztraminer

תאילנדי ניתן לזווג עם ריזלינג, Chenin Blanc, ו Gewurztraminer. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הפס פרקר סנטה ברברה ריזלינג עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.