קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו Deforest גיבס

רוטב ברביקיו Deforest גיבס
רוטב ברביקיו Deforest גיבס נטול גלוטן,, חלב חינם, ו רוטב. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 48 קלוריות. מתאים ל-10 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. גשו לסופר וקנו חרדל, קטשופ, רוטב חריף, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
באמצעות מחבת בגודל בינוני, להתחיל על ידי חימום החרדל.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הסוכר החום, סוכר, רוטב חריף, חומץ, פלפלים, רוטב ווסטרשייר, קטשופ וטקילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
סוכר חוםסוכר חום
רוטב חריףרוטב חריף
קטשופקטשופ
פלפליםפלפלים
טקילהטקילה
חומץחומץ
סוכרסוכר
3
מערבבים את כל החומרים היטב וחום אבל לא מביאים לרתיחה. לאחר הרוטב מעורבב היטב, לשרת איתך בשרים או חנות האהובים, בקירור, במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

ציוד

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Zinfandel Leese-פיץ ' עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו