קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות2
מגזין

רוטב ברביקיו עבה וחזק

רוטב ברביקיו עבה וחזק
המתכון רוטב ברביקיו סמיך וחזק יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 71 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. זה עובד היטב כמו רוטב זול מאוד עבור יום האב. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, בצל, חרדל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 19%. נסו רוטב ברביקיו סמיך ומתובל, מתכון רוטב ברביקיו עבה ודביק, ו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים בסיר בינוני על חום בינוני; מביאים לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ערבוב מדי פעם, 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מחלקים את הרוטב למיכלים נפרדים לצלייה והגשה ליד השולחן. (מברשות Basting בשימוש על מזון גולמי לא צריך להיות טבול לתוך רוטב שולחן.) השתמש כמו רוטב צלי במהלך 10 הדקות האחרונות של בישול עבור סטייק, חזיר, המבורגרים, או עוף. זרוק את כל רוטב הבסטינג שנותר, ומקרר שאריות רוטב שולחן.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות רוח פינס סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
אורני רוח הרפאים שלנו Zinfandel תערובות פירות מסן חואקין, סונומה ומחוזות אגם כדי להדגיש את הטוב ביותר של מה כל אחד מאותם מחוזות פנומנלי ייצור זינפנדל יש להציע. 2014 זינפנדל נפתח עם ניחוחות עשירים ומורכבים של ריבת פטל בשלה, פלפל סדוק אלון קלוי. על החיך, היין מציע טעמים עזים, ג ' אמיים של דובדבן שחור, בויזנברי, תבלין חום וקולה ממוסגרים במבנה שופע וגימור ארוך ורב שכבתי.