קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ברביקיו פיקנטי

רוטב ברביקיו פיקנטי
רוטב ברביקיו פיקנטי הוא רוטב שמגיש 8. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 87 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם יש לכם חמאת בוטנים, רוטב ווסטרשייר, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל ברביקיו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 14%, וזה די רע. נסו רוטב ברביקיו פיקנטי, רוטב ברביקיו מתוק וחריף, ו רוטב ברביקיו סמיך וחריף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מביאים את כל החומרים לרתיחה עד חמאת בוטנים מתמוסס. מערבבים כדי למנוע דבק. מנמיכים את האש ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוז סלקסי הם הבחירות המובילות שלי לברביקיו. רוזוס הוא מרענן בטמפרטורות חמות ומשלים רטבים מתוקים ומתובלים ומשפשף. זינפנדל הוא בחירת יין אדום קלאסי לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר וחזה בקר. זינפנדל ברן קליפורניה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ברן קליפורניה זינפנדל
ברן קליפורניה זינפנדל
אדום כהה עם ליבה שחורה וגוונים סגולים עמוקים. ארז מתוק, קסיס, שימורי פירות יער אדומים, מוקה וטבק מתוק. טעמים של חמוציות מיובשות, פירות יער אדומים בשלים, פאי דובדבנים חמים תפוח קרמל מורכבים עם רמזים של טבק מתוק ותבלינים. רך ועשיר עם חומציות רעננה וטאנינים עדינים בגימור הארוך.