קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות7
ציון בריאות2
מגזין

רוטב גבינה כחולה עבה

רוטב גבינה כחולה עבה
רוטב גבינה כחולה עבה לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה מגיש 7 ומחירו 92 סנט למנה . מנה אחת מכילה 58 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -3 גרם שומן . רק כמה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. אם יש לך חלב, ירקות סלט, אבקת שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 29% , המנה הזו לא כל כך מעולה. נסו רוטב גבינה כחולה סופר עבה ושמנת , רוטב גבינה כחולה ורוטב גבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
הוסף גבינה כחולה; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
3
מגישים על ירקות. מכסים ומקררים כל רוטב נוסף.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.