קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

רוטב גבינה כחולה תוצרת בית

רוטב גבינה כחולה תוצרת בית
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו רוטב גבינה כחולה תוצרת בית. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה מכיל 181 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -19 גרם שומן למנה. מתאים ל-24 מנות. תמורת 30 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו גבינה, מלח בצל, שמנת ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 12% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון רוטב גבינה כחולה תוצרת בית , רוטב גבינה כחולה תוצרת בית ורוטב גבינה כחולה תוצרת בית .

הוראות

1
מניחים את כל החומרים בבלנדר; מכסים ומעבדים במהירות בינונית עד לקבלת תערובת חלקה, כדקה. מכסים ומקררים.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.