קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

רוטב חומץ בלסמי

רוטב חומץ בלסמי
רוטב חומץ בלסמי לוקח בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 69 קלוריות, 0 גרם חלבון ו-4 גרם שומן. מתאים ל-36 ומחיר 26 סנט למנה מנות. אם יש לך אבקת בצל, דבש, עשב שמיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו. זה עובד היטב בתור מזנון. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 7%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתיקון). אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תותים עם חומץ בלסמי, חומץ בלסמי שוקולד וחומץ בלסמי אוכמניות.

הוראות

1
בבלנדר מערבבים מחצית מ-10 המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לתערובת אחידה. תוך כדי עיבוד מוסיפים בהדרגה מחצית מהשמן בזרם קבוע.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקה קפואה וקצוצהשעועית ירוקה קפואה וקצוצה
ציוד שתשתמש בו
תותים טריים, להגשה, לא חובהתותים טריים, להגשה, לא חובה
2
העבר ל-1-1/2-qt. מְכוֹלָה.
3
חזור על הפעולה עם שאר החומרים. מכסים ומקררים עד להגשה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.