קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות36
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
אירועיםסופרבול
מגזין

רוטב טבילת ברביקיו חזרת התאבדות

רוטב טבילת ברביקיו חזרת התאבדות
התאבדות חזרת רוטב ברביקיו טבילה נטול גלוטן, מתאבנים. מתכון זה מספק 36 מנות. עם 40 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו, קרם כ, חומץ, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. נסו רוטב ברביקיו חזרת לבן, סטייק חצאית צלוי עם רוטב טבילה חזרת, ו שרימפס עלום עם רוטב טבילה לימון-חזרת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.