קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

רוטב עגבניות איטלקי

רוטב עגבניות איטלקי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל רוטב עגבניות איטלקי. לרוטב הזה יש 23 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שן שום, תיבול, רוטב עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: רוטב עגבניות איטלקי, רוטב עגבניות איטלקי, ו רוטב עגבניות איטלקי.

הוראות

1
מבשלים את כל החומרים בסיר קטן על חום בינוני 5 דקות או עד מחומם היטב.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.