קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

רוטב צרפתי

רוטב צרפתי
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. לכו לחנות ואספו חומץ, סוכר, פפריקה ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 8%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: רוטב צרפתי, טלוויזיה צרפתית ההלבשה, ו רוטב צרפתי.

הוראות

1
שלב את כל החומרים בכלי בלנדר. מכסים ומערבבים בגובה בינוני עד לקבלת תערובת טובה. מצננים לפני ההגשה. יש לאחסן בכלי מכוסה במקרר.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. התווית הצהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.