קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות10
ציון בריאות44
מגזין

רוסטביף איטלקי

רוסטביף איטלקי
רוסטביף איטלקי זה ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 571 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -40 דקות. גשו לסופר וקנו אורגנו, בצל מגורען, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו כריכי רוסטביף איטלקיים חמים, צלי בקר איטלקי Pepperoncini, ו כריכי רוסטביף איטלקיים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 300 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את כל חומרי התיבול בצנצנת בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
3
לקצץ את כל השומן מעגל בקר. ( אני טוחן את התוספות), אבל אתה יכול לחתוך אותם לחתיכות בגודל ביס ולסדר על החלק התחתון של מחבת צלייה.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
4
מפזרים את התוספות עם חלק מתערובת התיבול.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
5
שים את הרוסטביף מעל התוספות וצפה את הבשר היטב עם יותר מתערובת התיבול.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
רוסטביףרוסטביף
בקרבקר
6
טפטוף שמן זית על גבי הצלי וללטף את השמן על התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שמן זיתשמן זית
שמן בישולשמן בישול
7
שים את המחבת לתנור שחומם מראש על המתלה הנמוך ביותר וצולה כ 1 1/2 עד 2 שעות, חשוף, עד הטמפרטורה הפנימית רושם *130 מעלות F על מדחום מיידי לקרוא.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
מחבתמחבת
8
הסר מהתנור ללוח חיתוך ולתת לנוח על 20 עד 30 דקות לפני גילוף. צלי זה יכול לשמש כריכים, לחתוך דק או לחתוך עבה מוגש עם רוטב בשר, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בשררוטב בשר
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין