קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

רחוב-חטיף טאקו ורדס

רחוב-חטיף טאקו ורדס
טאקו רחוב חטיף ורדס יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 324 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סלסה ורדה, עוף צלוי, ממרח אבוקדו ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 45%. נסו טאקו רחוב, בהוט קה קייס-חטיף תירס מגורר - Indore Street Food s, ו טאקו רחוב קוריאני (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים על 2 כף. עוף למרכז של כל טורטייה. למעלה כל אחד עם 1 כף. ממרח אבוקדו ו-1 כף. סלסה, ואז 1 כפית. גבינה וכוסברה. לעטוף טאקו בנייר קלף ולסדר על מגש.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
סוכריות אווירסוכריות אוויר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.