קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

ריזוטו אורזו עם שרימפס בחמאה

ריזוטו אורזו עם שרימפס בחמאה
המתכון Orzo ריזוטו עם שרימפס חמאתי יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 590 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שרימפס, פטרוזיליה שטוחה, ציר עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו אחת-עוף מחבת עם אורזו חמאתי, שעורה ועשב ריזוטו עם בריסל sp מצופה זהב, ו ריזוטו אורזו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מלוחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את האספרגוס; מבשלים מעל חום גבוה עד מכרז. עם כפית מחוררת, להעביר את האספרגוס לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את האורזו למים הרותחים; מבשלים, מערבבים מדי פעם, עד אל דנטה, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, לחתוך את האספרגוס לאורכים 1 אינץ'. במחבת בינונית, להמיס את החמאה על חום גבוה בינוני. הפחת את החום עד בינוני ומבשל עד שהחמאה מתחילה להשחים.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השרימפס, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים על אש בינונית עד ורוד ומסולסל, בערך דקה אחת לכל צד. עם כפית מחוררת, מוסיפים את השרימפס לאספרגוס. שמור את המחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
מסננים את orzo, הזמנת 1/4 כוס מי הבישול, ואז לחזור לסיר ומערבבים בחמאה החומה. הגדר את המחבת מעל חום גבוה ולהוסיף את המניה, מגרד את כל חתיכות השחמה דבוקות לתחתית המחבת.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את המניה ואת מי בישול שמורות לתוך orzo; לבשל מעל חום מתון, ערבוב, עד שמנת, 2 דקות. מערבבים את האספרגוס והשרימפס ומבשלים עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר מהחום. מערבבים את הפטרוזיליה ואת 1/2 כוס פרמזן. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
9
מעבירים את הריזוטו לקערות ומגישים עם יותר פרמזן.
מרכיבים שתצטרך