קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

ריזוטו שחור עם דיונון: ריזוטו nero con Seppie

ריזוטו שחור עם דיונון: ריזוטו nero con Seppie
ריזוטו שחור עם דיונון: ריזוטו nero con Seppie עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 588 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, עלה דפנה, יין ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 45%. נסו ריזוטו גרגיר הנחלים עם סקמפי וסקלופס-ריזוטו aux langoustines, קרסון et coquille סנט ז'אק, ריזוטו alla crema di scampi (ריזוטו עם שרימפס Puréed), ו ריזוטו alla זוקה (ריזוטו סקווש חורף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 3 ליטרים מים לרתיחה ולהוסיף את הבצל קצוץ בערך, גזר, ואת עלה דפנה. הכן אמבט קרח. לצלול את דיונון לתוך המים הרותחים ומבשלים במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר ושקע באמבט קרח 1 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
לנקז ולהניח בצד. שמור את נוזל הבישול חם על stove.In מחבת בגודל 12 עד 14 אינץ 'עם צדדים של 3 אינץ', מחממת את שמן הזית וקצוצה דק של בצל ודיו דיונון על אש בינונית עד שהיא מתרככת אך לא חומה, בערך 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את האורז, ערבוב כל הזמן, לבשל עד אטום, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את היין הלבן, ואז את רכיכה בישול נוזלי, מצקת על ידי מצקת, עד שהאורז מכוסה. להפוך את החום גבוה, ערבוב כל הזמן, להמשיך לבשל, שמירה על רמת הנוזל רק מעל רמת האורז, במשך 15 דקות. חותכים את דיונונים לחתיכות 1 אינץ ' ולזרוק לתוך האורז. המשך לבשל עד אורז רך אבל עדיין אל דנטה. מתבלים במלח ופלפל, מסירים מהחום ומערבבים בחמאה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים באופן מיידי.