קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

רסם, מרק עגבניות הודי

רסם, מרק עגבניות הודי
רסאם, מרק עגבניות הודי נטול גלוטן, וטבעוני מרק. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 126 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. גשו לסופר וקנו פפריקה, זרעי חרדל, זרעי כמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכונים דומים: Milagu Rasam – Pepper Rasam / Rasam דרום הודי מהיר s, עגבניות רסאם, איך לעשות רסאם עגבניות / רסאם עגבניות קל, ו כיצד להפוך את horsegram rasam / Kollu Rasam / Kulith Rasam.

הוראות

1
תחמם את סיר המרק שלך בגובה בינוני. להפריד את התבלינים לשלוש קבוצות שניתן להוסיף לסיר בקלות: זרעי חרדל, תבלינים" רטובים "(עלי קארי, צ ' ילה ושום), ואת התבלינים היבשים (הזמנת כפית של amchoor מאוחר יותר).
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את ghee או שמן ולתת לו לחמם עד שהוא מנצנץ סדקים זרע כמון באופן מיידי. לאחר מכן להוסיף את זרעי חרדל ולחכות להם פופ.
מרכיבים שתצטרך
3
כאשר זרעי החרדל מתפוצצים בכל מקום, מוסיפים את התבלינים הרטובים ומערבבים את המעיל בשמן. כמה שניות לאחר מכן, מוסיפים את התבלינים יבשים, ומערבבים שוב את המעיל. כאשר הסיר הוא ארומטי בעוצמה, מוסיפים את העגבניות. חשוב לעשות את זה מהר, כך התבלינים לקבל רק קלוי, אבל לא להתחיל לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
4
מביאים את המרק לרתיחה, ואז להפחית לרתיחה מתונה.
מרכיבים שתצטרך
5
תן לו לבשל במשך כ 20 עד 30 דקות, טעימות לעתים קרובות להוסיף תיבול, כל סוכר הכרחי (אשר יכול לעשות הבדל עצום במנות עגבניות), וכל מים נוספים (הוספתי כ 2 כוסות לקראת סוף רותח). המרק צריך להיות די דק אבל עדיין טעים. לאחר 20 עד 30 דקות, התבלינים היו צריכים להתחתן היטב יחד. זמן קצר לפני ההגשה, מערבבים באמנצ ' ור הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים עם כוסברה ומשמשים כמתאבן או כמרק טבילה לביבות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.