קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות80
ציון בריאות0
מגזין

רצועות אגרול הודיות

רצועות אגרול הודיות
הודי אגרול רצועות הוא חלב חינם ומספק כ 80 מנות. מתאבן זה יש 5 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לך לחנות ותביא מלח, כמון טחון, עטיפות אגרול, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 12% וזה לא כזה אדיר. נסו אגרול בקערה (ארוחת ערב קלה באמצע השבוע!), מאפינס ביצים לארוחת בוקר, ו תבשיל ביצים מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
כדי להכין תיבול קארי, לשלב הראשון 6 מרכיבים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
כדי להכין רצועות, לארגן את רצועות ביצה רול על 2 גיליונות אפייה מצופה ספריי בישול. רצועות מעיל עם ספריי בישול, ומפזרים 2 כפיות קארי תיבול על רצועות.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים רצועות ב 375 במשך 8 דקות או עד פריך.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
הערה:חנות הנותרים קארי תיבול במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. כרם היין Chenin Blanc פארק היורה Birichino עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.