קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

שומשום שרימפס מוקפץ

שומשום שרימפס מוקפץ
שומשום שרימפס מוקפץ היא מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב . מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 30 גרם חלבון , 9 גרם שומן , ובסך הכל 405 קלוריות . , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו פלפל גרוס, בצל ירוק, פלפל חריף ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מתכון זה אהוב על 221 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון מעולה של 88% . מתכונים דומים: שומשום-כתום שרימפס ועוף מוקפצים , שרימפס שומשום דבש עם כרוב ניצנים מוקפצים , ושרימפס שומשום חריף ושעועית ירוקה .

הוראות

1
בסיר בינוני מביאים לרתיחה מי מלח.
מרכיבים שתצטרך
1/2 אינץ' חתיכות Haricots Verts1/2 אינץ' חתיכות Haricots Verts
ציוד שתשתמש בו
2 חטיפי שוקולד חלב (4.4 אונקיות כל אחד), שבורים לחתיכות קטנות2 חטיפי שוקולד חלב (4.4 אונקיות כל אחד), שבורים לחתיכות קטנות
2
מוסיפים אורז, מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
בזמן שהאורז מתבשל, שלבו שרימפס, ג'ינג'ר, פלפל קאיין, שום, שומשום ופלפל שחור בשקית פלסטיק גדולה לאחסון מזון. מניחים למרינדה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי שומשוםזרעי שומשום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרימפסשרימפס
אורזאורז
4
מחממים שמן שומשום בווק או מחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
5
מוסיפים פלפל אדום ובצל ירוק; מקפיצים 3 עד 4 דקות כדי להתרכך מעט
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל ירוקבצל ירוק
6
מוסיפים רוטב טריאקי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
7
מוסיפים אפונה ושרימפס עם תיבול; מקפיצים 4 דקות או עד שהשרימפס אטומים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שרימפסשרימפס
אפונהאפונה
8
מערבבים עמילן תירס למרק עוף ומוסיפים לווק; מבשלים, תוך ערבוב עד שהתערובת רותחת.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
9
מפזרים מלח. כף תערובת שרימפס על אורז.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
אורזאורז
ביצה טרופה עם 2 כפות מים, לשטיפת ביציםביצה טרופה עם 2 כפות מים, לשטיפת ביצים

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1766 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה16אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עמילן תירסעמילן תירס1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון3בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1פלפל אדום, פרוס לרצועות דקותפלפל אדום, פרוס לרצועות דקות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר3(חוֹרֶף)1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן185אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל185אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Margerum Sybarite סוביניון בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
מרגרום סיבירייט סוביניון בלאן
מרגרום סיבירייט סוביניון בלאן
גווני זהב קלים, גוון ירוק, בהיר ותוסס. בושם מורם של אשכולית, חבוש דבש, פריחת פרחים לבנה, טוסט, קרמילמון וקצת פלנטיין, בשכבות עם רמז קל של אקדחים וסוביניון פירותי. עשיר, קרמי ומלא עם שכבות של אגסים, אשכוליות ופסיפלורה.