קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שמנת חמוצה ולימון דבש מאפינס תירס

שמנת חמוצה ולימון דבש מאפינס תירס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של לחם, אז תנו הזדמנות ל שמנת חמוצה ולימון דבש מאפינס תירס. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 213 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, חמאה, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו מאפינס שמנת חמוצה לימון, מאפינס שמנת חמוצה לימון, ו מאפינס שמנת חמוצה לימון אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. משמנים את מגש המאפין שלך.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
2
תערובת מוכנה ב 2 חלקים-רטוב ויבש. ראשית להכין את התערובת הרטובה. בקערת ערבוב גדולה להקציף יחד ביצים, שמנת חמוצה, חמאה מומסת, חלב, דבש, גרידת לימון ומיץ. בקערת ערבוב גדולה נפרדת משלבת את כל החומרים יבשים. לאחר תערובת יבשה הוא מעורבב להתחיל להוסיף את התערובת הרטובה על ידי קיפול לתוך תערובת יבשה. ברגע ששני התערובות מעורבבות בכפית את התערובת לתוך מגש המאפין מוכן. מלא כל כוס על 2/3 עד 3/4 מלא.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חמאהחמאה
דבשדבש
מיץמיץ
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מגש מאפינסמגש מאפינס
מקציףמקציף
3
אופים מאפינס במשך כ 20 עד 25 דקות, או עד העליון יש קרום זהוב. כאשר מוכן, להסיר מהתנור ולתת להם להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר ממגש ומגיש.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר זלטינגר Himmelreich ריזלינג Kabinett Halbtrocken. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.