קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות55
מגזין

שעועית שחורה ומרק סלסה

שעועית שחורה ומרק סלסה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שעועית שחורה & מרק סלסה. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 410 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו מעט רוטב חריף, כמון, תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השעועית השחורה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שעועית שחורה וקינוח בטטה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: שעועית שחורה ומרק סלסה, שעועית שחורה ומרק סלסה, ו מרק שעועית שחורה עם סלסה פירות.

הוראות

1
מניחים 1 שעועית כוס, סלסה, מרק כמון בבלנדר ו מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
העברה לסיר בינוני ולהוסיף מרכיבים שנותרו למעט שבבים. מערבבים לשלב וחום ביסודיות על נמוך. לאחר התחמם, לשרת ומקשטים עם שבבים שבורים.מידע תזונתי
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1
2mount למנה
2
קלוריות
3
308Fat
4
פחמימות
5
70gdietary Fiber14. 70gSugars7. 30gProtein17g

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Ruffino Sparkling rosé (פיצול). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.