קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות7
ציון בריאות20
מגזין

שפמנון תירס עם סלסה תירס

שפמנון תירס עם סלסה תירס
שפמנון תירס עם תירס Salsan נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 7 מנות. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 320 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. אם יש לכם אבוקדו, פלפל קאיין, פילה שפמנון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: שפמנון מצופה בקמח דרומי עם תבלין תירס פריך, אצבעות שפמנון קמח תירס, ו נגיסות שפמנון בקמח תירס.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.