קושימומחה
מוכן ב10 שעות
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

שרימפס Jambalaya

שרימפס Jambalaya
שרימפס Jambalaya יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 243 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. אם יש לך עלה דפנה, שום, תיבול, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 שעות. וזה די טוב. נסו שרימפס Jambalaya, שרימפס Jambalaya, ו שרימפס ונקניק Jambalaya (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבישול איטי, מערבבים עוף, סלרי, פלפל ירוק, בצל, שום, עגבניות עם נוזל, סוכר, מלח, תיבול איטלקי, פלפל קאיין, ועלה דפנה. כיסוי, ומבשלים על 7 עד 9 שעות נמוכות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
פלפל קאייןפלפל קאיין
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
הסר עלה דפנה מתערובת העוף, ומערבבים באורזו. תגביר את החום לגבוה. מבשלים 15 דקות, עד אורזו הוא מכרז.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
תרד, מנוקה ומאודה במיקרוגלתרד, מנוקה ומאודה במיקרוגל
3
מערבבים שרימפס, ומבשלים 2 דקות, עד שרימפס מחוממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.