קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות2
ציון בריאות33
מגזין

שרימפס אסיאתי, אננס וסלט בוטנים

שרימפס אסיאתי, אננס וסלט בוטנים
שרימפס אסיאתי, אננס וסלט בוטנים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 528 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן כל אחד. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 4 דקות. אם יש לך שמן זית, אננס, בוטנים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו חמאת בוטנים בסגנון אסיאתי ראמן עם שרימפס כתום חריף, סלט סרטנים & אננס אסיאתי, ו שיפודי שרימפס תאילנדי עם אננס ופלפלים אדומים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.