קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

שרימפס בגריל עם רוטב משמש ל-2

שרימפס בגריל עם רוטב משמש ל-2
שרימפס בגריל עם רוטב משמש ל-2 עשוי להיות בדיוק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 169 קלוריות , 15 גרם חלבון ו -3 גרם שומן למנה. מתאים ל-2 מנות. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם נקטר משמש, שימור משמש, אבקת צ'יפוטלה טחונה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 39% . הציון הזה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: שרימפס בגריל עם רוטב משמש , שרימפס משמש בגריל עם חריסן איולי , ושרימפס בגריל חריף עם זיגוג ג'ינג'ר משמש .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את השימורים, נקטר המשמשים ואבקת הצ'יפוטלה. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילהפלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילה
נקטר משמשנקטר משמש
משמרמשמר
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
משחילים שרימפס ובייקון על שני שיפודי מתכת או עץ ספוגים. צולים, מכוסה, על אש בינונית במשך 3-4 דקות מכל צד או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, פינו גריג ' יו., יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Muscadet, Gruener Veltliner

שרימפס בגריל עובד ממש טוב עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיבים. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. הכוכב הלבן של Moet & Chandon () עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.