קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

שרימפס הדר בסגנון המפרץ

שרימפס הדר בסגנון המפרץ
שרימפס הדר בסגנון המפרץ הוא pescatarian מנה עיקרית. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 33 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 533 קלוריות. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. אם יש לכם חמאת land o, fettucine, רוטב פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. נסו מחבת פריך צרוב פלורידה סנאפר עם פסיפלורה קרם פירות הדר פלורידה וסלט שומר מגולח, מעוטר בחסילונים מוקפצים פלורידה מפרץ וריבת מנגו ירוקה פיקנטית, ג'מבליה חסילוני מפרץ, ו שרימפס וגריסים של חוף המפרץ (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.