קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס לחמניות האביב ירקות פריך עם רוטב צ'ילי חמוץ מתוק

שרימפס לחמניות האביב ירקות פריך עם רוטב צ'ילי חמוץ מתוק
שרימפס לחמניות האביב ירקות פריך עם רוטב צ'ילי חמוץ מתוק נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מתאבנים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 13 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 74 קלוריות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. גשו לסופר וקנו רוטב צ'ילי, סלט שרימפס, עטיפות נייר אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: שרימפס מטוגן בפירורי לחם עם שמנת חמוצה ורוטב שום צ'ילי, ספרינג רולז ספאם ואננס עם רוטב חמוץ-מתוק תוצרת בית, ו גלילי אביב שנחאי עם רוטב צ'ילי מתוק.

הוראות

1
משרים עטיפה 1 בצלחת רדודה גדולה של מים 30 עד 45 שניות או רק עד גמיש. (אם ספוג יותר מדי זמן,זה יתפרק.)
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
3
הוסף 1/2 כוס סלט שרימפס על 2 אינץ ' מקצה העטיפה. למעלה עם 1/4 כוס ירקות, אם תרצה, כמה נבטים. מקפלים בצדדים, להתגלגל בחוזקה ממך. חזור על השריית נהלים מלית עם עטיפות שנותרו ומילוי. חותכים באלכסון ל 3 חתיכות, מניחים על מגש, ומגישים עם רוטב צ ' ילי חמוץ מתוק.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
נבטיםנבטים
ירוקירוק
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.