קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות51
מגזין

שרימפס, עוף, ואנדויל גאמבו

שרימפס, עוף, ואנדויל גאמבו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל שרימפס, עוף, Andouille גאמבו. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 906 קלוריות, 70 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. אם יש לכם בצל, נקניקיות andouille, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוף, שרימפס ואנדויל גאמבו, שרימפס אנדויל גאמבו, ו שרימפס במיה עם נקניק אנדויל.

הוראות

1
שמן חום בסיר 13 ליטר כבד מעל חום בינוני גבוה עד חם מאוד וכמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים קמח ומערבבים כל הזמן עד התערובת היא חום אדמדם כהה, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל קצוץ, פלפלים קצוצים, וסלרי קצוץ ומבשלים עד הבצל רך וחום, ערבוב לעתים קרובות, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שום וקיין ומערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים יין, קורנית ועלי דפנה; מביאים לרתיחה, מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים עגבניות עם מיץ, מיץ צדפות, מרק, נקניק ועוף; מבשלים עד העוף מבושל דרך, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים במיה ומבשלים עד מכרז, על 10 דקות. האם קדימה בסיס גאמבו יכול להתבצע 2 ימים קדימה. מגניב במקצת. צמרמורת חשפה עד קור, ואז לכסות ולשמור מקורר. להביא בסיס לרתיחה לפני המשך.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים שרימפס לסיר ומבשלים שרימפס עד אטום רק במרכז, ערבוב לעתים קרובות, על 5 דקות. במיה העונה לטעום עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
9
מקשטים עם פטרוזיליה טחון ומגישים עם אורז מאודה לצד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®2קילוגרםנקניק אנדויל, לחתוך לרוחב לפרוסות בעובי 1/2 אינץנקניק אנדויל, לחתוך לרוחב לפרוסות בעובי 1/2 אינץ63 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2קילוגרםעגבניות חתוכות לקוביות עם מיץעגבניות חתוכות לקוביות עם מיץ11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי סלרי, קצוץ( אודותגבעולי סלרי, קצוץ( אודות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות16ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מאודהאורז מאודה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ16שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף במלח נמוךמרק עוף במלח נמוך907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות פרוסות במיה קפואחבילות פרוסות במיה קפוא3בצל צהוב בינוני, קצוץבצל גדול, קצוץ (אודותבצל גדול, קצוץ (אודות16ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה איטלקית טחוןפטרוזיליה איטלקית טחון2בצל צהוב בינוני, קצוץפלפלים אדומים, זרע, קצוץ (אודותפלפלים אדומים, זרע, קצוץ (אודות2קילוגרםשרימפס קלופים מקולפים בינונישרימפס קלופים מקולפים בינוני1קילוגרםירכיים עוף ללא עצמות ללא עור, לחתוך לקוביות 1 אינץירכיים עוף ללא עצמות ללא עור, לחתוך לקוביות 1 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.