קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס עם קוסקוס מחיטה מלאה

שרימפס עם קוסקוס מחיטה מלאה
שרימפס עם קוסקוס מחיטה מלאה עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 487 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 16 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לך חומץ יין לבן, גרעיני תירס, שעועית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ יין לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ענן אוכמניות עם פיסטוקים כקינוח. נסו קוסקוס מחיטה מלאה עם שקדים, קרחון מחיטה מלאה, ו פילאף קוסקוס מחיטה מלאה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.