קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

שרימפס עם רוטב קוקטייל פיקנטי

שרימפס עם רוטב קוקטייל פיקנטי
שרימפס עם רוטב קוקטייל פיקנטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 47 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 285 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 6 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך מיץ לימון, חזרת, קטשופ, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 12 דקות. נסו קוקטייל שרימפס מתובלן מרגריטה, רוטב קוקטייל פיקנטי, ו בר קוקטייל שרימפס: רוטב קוקטייל קלאסי, קרם אבוקדו, Remoulade (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 3 ליטרים מים לרתיחה בסיר גדול. מערבבים בתיבול מפרץ הישן ושרימפס. מבשלים 2 עד 3 דקות או עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים, אבל לא לשטוף תיבול את שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שרימפסשרימפס
3
מערבבים קטשופ ושאר החומרים בקערה.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים עם שרימפס חם או צונן מבושל.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.