קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

שרימפס פנה עם רוטב שום לשניים

שרימפס פנה עם רוטב שום לשניים
שרימפס פנה עם רוטב שום לשניים הוא מנה עיקרית המגישה 2. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 41 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 568 קלוריות. אם יש לכם קמח, מרק עוף, חלב אידוי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. יום האהבה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 51%. ציון זה הוא מוצק. נסו שרימפס פנה עם רוטב שום, שרימפס פנה עם רוטב שום, ו חמאה ושום שרימפס פנה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה. בינתיים, בסיר קטן, מטגנים שום בחמאה. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת אחידה; מוסיפים בהדרגה מרק וחלב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד להסמכה. מערבבים פנימה את תיבול השרימפס, הגבינה, הפטרוזיליה ופירות הים; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
גבינהגבינה
שוםשום
שרימפסשרימפס
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פסטהפסטה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים פסטה; מניחים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים תערובת שרימפס; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. פרנסיס סונומה מחוז סוביניון בלאן עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
סנט פרנסיס סונומה מחוז סוביניון בלאן
סנט פרנסיס סונומה מחוז סוביניון בלאן
יפה ובהיר, סוביניון בלאן זה מציע ניחוחות מרעננים של מלון טל דבש ותפוח ירוק המגובה במינרליות קרירה. תווים טרופיים עדינים מובילים לגימור פריך של פרי אבן והדרים.