קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות56
מגזין

שרימפס צרוב במחבת עם רוטב Romesco, שיבולת שועל שמנת, וירקות

שרימפס צרוב במחבת עם רוטב Romesco, שיבולת שועל שמנת, וירקות
שרימפס צרוב במחבת עם רוטב Romesco, שיבולת שועל שמנת, וירקות הוא pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1813 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 106 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %63 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. גשו לסופר וקנו גבינת הווארטי, יין, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו שרימפס מתובל Romesco עם מהיר & קל גבינה גריסים, סטייקים צרובים במחבת עם רוטב Romesco, ו פנה עם רוטב וודקה עגבניות שמנת וחסילון צרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סיר על אש גבוהה עם ציר עוף, מלח ופלפל. מביאים לרתיחה, להפחית את החום בינוני נמוך, להוסיף את שיבולת שועל, ומערבבים עם מקצף. לאחר גריסים לבוא לרתיחה, להוסיף את השמנת, שוב להפחית את החום נמוך, ולהמשיך לבשל עד גריסים רק להתחיל להתעבות, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
פלפלפלפל
קרםקרם
גריסיםגריסים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
מוסיפים את הגבינה לגרגרים, טועמים לתיבול, מכבים את החום, ומאפשרים לגבינה להמס לתוך שיבולת השועל. מערבבים את הפטרוזיליה הקצוצה. טעם ומתבלים במלח, במידת הצורך. כסה וחמם.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
גריסיםגריסים
מלחמלח
3
עבור הירוקים: במחבת בינונית על חום בינוני, לחמם את השמן ולטגן את הירוקים חרדל עד מתחיל לנבול, על 1 דקה. מערבבים את פתיתי צ ' ילה ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ירוק חרדלירוק חרדל
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
ירוקירוק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הוסף את המניה ולהביא לרתיחה. מבשלים עד הירוקים הם רק במכרז, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
מלאימלאי
1
מחממים מחבת סאוט על חום בינוני ומוסיפים 1 כף חמאה, המאפשרת לחמאה להמיס.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מתבלים את השרימפס במלח ופלפל ואז מוסיפים למחבת. מערבבים את השרימפס בזמן הבישול. מבשלים עד אדום בהיר, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לאחר החסילון מבושלים, מוסיפים את היין כדי deglaze את המחבת, ומאפשר היין להתבשל במשך 1 דקה עד מופחת.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
לכבות את החום ולהוסיף 2 עד 3 כפות רוטב Romesco, ערבוב כדי לצפות את השרימפס.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
שרימפסשרימפס
5
להוסיף את הנותרים 1/2 כף חמאה כדי לסיים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
6
כדי צלחת, כפית את גריסים על צלחת, העליון עם חרדל ירוק, העליון עם שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
ירוק חרדלירוק חרדל
שרימפסשרימפס
גריסיםגריסים
7
לטחון את השקדים במעבד מזון עד טחון דק אבל לא מחית.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
8
מוסיפים את הלחם, חומץ, עגבניות, פלפלים, שום ופפריקה למעבד וטוחנים יחד בקצרה עד לטחון באופן שווה. עם המנוע פועל, מוסיפים את שמן הזית לאט עד שהרוטב מעובה. טעם ותיבול במלח.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
פפריקהפפריקה
פלפליםפלפלים
חומץחומץ
שוםשום
לחםלחם
רוטברוטב
מלחמלח

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מרוסקים, מרוסקיםשקדים מרוסקים, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף, בתוספת נוספת כדי לשחרר, במידת הצורךציר עוף, בתוספת נוספת כדי לשחרר, במידת הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת havarti, מגוררתגבינת havarti, מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2קבוצותירוק חרדל, נקי, גבעולים עבים מושלכיםירוק חרדל, נקי, גבעולים עבים מושלכים2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגריסים לבישול מהירגריסים לבישול מהיר1צביטהצבוט פתיתי צ'ילה אדומיםצבוט פתיתי צ'ילה אדומים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים צ'ארד קלוייםפלפלים אדומים צ'ארד קלויים4עגבניות רומא, cored ו לרבעיםעגבניות רומא, cored ו לרבעים1פרוסהלחם לבן כפרי, חתוך לקוביות 1/2 אינץלחם לבן כפרי, חתוך לקוביות 1/2 אינץ1WES E אומנויות השפה האנגליתמלחמלח1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפלמלח ופלפל2ספירת שרימפס, קלופים, deveined, ושטףספירת שרימפס, קלופים, deveined, ושטף2(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, מחולקתחמאה לא מלוחה, מחולקת11 קילו קישואים,חומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן2(חוֹרֶף)1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.