קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות54
מגזין

תבשיל איטלקי ירקות ופסטה

תבשיל איטלקי ירקות ופסטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל איטלקי ירקות ופסטה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך שיני שום, מרק בשר, שעורה פנינה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו תבשיל ירקות איטלקי, תבשיל ירקות איטלקי (Ciambotta), ו תבשיל ירקות איטלקי (Ciambotta) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 11 מרכיבים בבישול איטי חשמלי גדול. מכסים במכסה, ומבשלים על הגדרת חום גבוהה במשך 6 שעות.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
הוסף קישואים ו-7 המרכיבים הבאים (קישואים דרך אגוז מוסקט); לכסות ולבשל על הגדרת חום גבוהה 30 דקות נוספות או עד שעועית מכרז. מצקת לתוך קערות מרק בודדות, ומפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת

מרכיבים

404אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק בשר ללא שומןמרק בשר ללא שומן411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות עבות בסגנון פסטה, ללא ציורעגבניות עבות בסגנון פסטה, ללא ציור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית צפונית מיובשת גדולה או חיל היםשעועית צפונית מיובשת גדולה או חיל הים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין מיובש, מרוסקרוזמרין מיובש, מרוסק3שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות לרבעיםפטריות לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורת פנינה לא מבושלתשעורת פנינה לא מבושלת1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרובע תפוחי אדמה אדומים קטניםרובע תפוחי אדמה אדומים קטנים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רזה, ללא עצמות עגול סטייק, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץרזה, ללא עצמות עגול סטייק, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ11 קילו קישואים,מרווה משופשפתמרווה משופשפת11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד קרועתרד קרוע9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים פרוסיםקישואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאלפבית לא מבושל או פסטה קטנה אחרתאלפבית לא מבושל או פסטה קטנה אחרת