קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות61
מגזין

תבשיל דגים נהדר

תבשיל דגים נהדר
תבשיל דגים נהדר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1384 קלוריות, 124 גרם חלבון ו 70 גרם שומן. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכון זה מג'יימי אוליבר יש 85 אוהדים. גשו לסופר וקנו דניס, מיונז, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. מתכונים דומים: פשטידת דגים נהדרת, Moms נזיד בישול איטי נהדר, ו מולה דגים קלה (דרום הודי בסגנון תבשיל דגים עם קוקוס).

הוראות

1
שווה שלה מנסה להשיג זעפרן עבור זה אחד שלה זמין מרוב delis וסופרמרקטים טובים. זה לא זול, אבל יש לזכור שאתה לא צריך הרבה בכלל לתבל את מנה. ודא שאתה משתמש במחבת רחבה כך שכל הדגים נמצאים במגע עם מרק tomatoey. אם אין לך אחד, נסה להשתמש במגש קלייה גבוה במקום, עם מגש אחר כמגש lid.To הפוך את זעפרן אאולי, לרסק שן של שום, לסחוט זעיר של מיץ לימון, ואת זעפרן (אם שימוש) עם קמצוץ קטן של מלח בעלי ומלט או מנער טעם עד שהוא הופך לדייסה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
זעפרןזעפרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים כף מיונז וחובטים שוב. מוסיפים את שאר המיונז. טעם ותיבול עם קצת יותר מיץ לימון, מלח ופלפל.תן את המולים וצדפות לשטוף טוב בשפע של מים קרים נקיים לקרצף את כל המלוכלכים בקלילות עם מברשת קרצוף, מושך את כל חתיכות זקן. אם יש כאלה שלא סגורים היטב, תן להם ברז חד. אם הם לא סוגרים, זרוק אותם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מחממים סיר גדול, רחב או סיר בישול ויוצקים פנימה טיפת שמן זית. חותכים את שאר השום ומטגנים אותו בשמן עד מוזהב קלות.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
4
מוסיפים את היין ואת העגבניות ואת גבעולי בזיליקום ומביאים לרתיחה. מבשלים בעדינות במשך 10 עד 15 דקות, עד הנוזל מופחת קצת.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
5
מוסיפים את כל הדגים והסרטנים בשכבה אחת ומתבלים במלח ופלפל. לדחוף את הדג לתוך הנוזל ולשים את המכסה על. מבשלים בעדינות במשך כ -10 דקות או עד שכל הצדפות והמולים נפתחו ופילה דגים וlangoustines או סרטנים מבושלים דרך. (להשליך כל צדפות או מולים שאינם פתוחים.) טוסט הלחם על מחבת מחבת חמה ולקבל את הקערות הגשה. שים חתיכת טוסט בכל קערה ומצקת את המרק מעל, לוודא הדג מחולק פחות או יותר באופן שווה. למעלה כל קערה עם כמה צמרות שומר, עלי בזיליקום, טפטוף של שמן זית כתית מעולה כתם גדול של זעפרן אאולי.טיפ
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
סרטניםסרטנים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה
זעפרןזעפרן
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
אחוז שומןאחוז שומן
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת

מרכיבים

2ריבס, קצוץ טרי או קפואנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה20צדפות, ממקורות ברי-קיימא, שאלו את מוכר הדגים שלכםצדפות, ממקורות ברי-קיימא, שאלו את מוכר הדגים שלכם2פרוסותפרוסות עבות לחם פריךפרוסות עבות לחם פריך2ריבס, קצוץ טרי או קפואבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1קומץ קטןשומר צמרותשומר צמרות1חבורה קטנהבזיליקום טרי, עלים שנקטפו וגבעולים קצוציםבזיליקום טרי, עלים שנקטפו וגבעולים קצוצים2ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים2ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומן, עשוי עם ביצים חינם טווחמיונז דל שומן, עשוי עם ביצים חינם טווח2פילה קטןדגי monkfish או דגים לבנים המשרד אחרים, ממקורות קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלךדגי monkfish או דגים לבנים המשרד אחרים, ממקורות קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלך12מולים, ממקורות ברי קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלךמולים, ממקורות ברי קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלך2ריבס, קצוץ טרי או קפוא2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיפים משומר באיכות טובהעגבניות שזיפים משומר באיכות טובה2פילה קטןבורי אדום או סנאפר, ממקורות ברי קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלך, לחתוך לחציבורי אדום או סנאפר, ממקורות ברי קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלך, לחתוך לחצי1קמצוץ קטןזעפרן, אופציונליזעפרן, אופציונלי2פילה קטןבס ים או דניס , ממקורות ברי קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלך, לחתוך לחציבס ים או דניס , ממקורות ברי קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלך, לחתוך לחצי2ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם4סרטנים או סרטנים נמר, ממקורות ברי קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלך, פגז עלסרטנים או סרטנים נמר, ממקורות ברי קיימא, לשאול את מוכר הדגים שלך, פגז על1קטןיין לבן כוס ייןיין לבן כוס יין

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.