קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

תבשיל טונה

תבשיל טונה
תבשיל טונה הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 940 קלוריות, 77 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה עבור סתיו. אם יש לכם פטריות, אפונה, מרק פטריות קרם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי Food.com עם כף מיוחדת במינה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, תבשיל טונה, ו תבשיל טונה ואפונה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.