קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות45
ציון בריאות1
מגזין

תבשיל טונה טעים

תבשיל טונה טעים
תבשיל טונה טעים הוא pescatarian מנה צדדית. מנה אחת מכילה 38 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 45 מנות. גשו לסופר וקנו טונה, קרם מרוכז של מרק סלרי, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו תבשיל טונה טעים, תבשיל נקניק-אורז, תערובת מרק בצל יבש, ועוד לפצות תבשיל חסכוני וטעים, ו BLT טונה טעים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
הכינו ארוחת ערב לפי ההוראות. מערבבים במרק, חלב, טונה, פלפלים ובצל.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
3
כפית לתוך 2 qt. תבשיל; העליון עם שבבי כתוש.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4
אופים 30 דקות. או עד מחומם דרך.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.