קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

תבשיל מחנה דרומי

תבשיל מחנה דרומי
תבשיל מחנה דרום המתכון יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בכ 15 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 48 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל של 526 קלוריות. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם חומץ, עוף רוטיסרי, רסק עגבניות ללא תוספת מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף אדיר של 85%. מתכונים דומים: תבשיל מחנה דרומי, תבשיל סוכות דרומי, ו תבשיל בקר דרומי תוצרת בית.

הוראות

1
שלב תחילה 7 מרכיבים ורוטב חם, אם תרצה, בתנור הולנדי גדול. מכסים ומביאים לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
בעוד מרק מבעבע, עור ועוף עצם. לגרוס עוף למדוד 3 1/2 כוסות; מוסיפים עוף למרק. מבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
"טד מופחת ארומה, זה לבן צעיר יש שפע של אינטנסיביות, המציע סיד, אפרסק טעמים צפחה מתאימים מרקם משיי. זה מביך היום, צריך זמן להשתלב. הטוב ביותר משנת 2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו."-