קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות56
מגזין

תבשיל ספרדי

תבשיל ספרדי
נזיד ספרדי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 946 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הוא יקר מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך שן שום, בזיליקום, זיתים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 73%. נסו תבשיל שעועית ספרדית, תבשיל כדורי בשר הודו ספרדי, ו תבשיל בקר ספרדי מבושל איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים בזיליקום, טרגון, עלה דפנה על ריבוע 6 אינץ ' של גזה; לקשור פינות בד יחד עם חוט.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
2
בקר חום בשמן חם בתנור הולנדי מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
הוסף שקית עשב, בצל, הבא 8 מרכיבים; להביא לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, 1 שעה. מערבבים פטריות וזיתים; מבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
להסיר ולהשליך שקית עשב.
5
מערבבים מרק וקמח בצנצנת; מכסים בחוזקה, ולנער במרץ. מערבבים לתוך תבשיל. לבשל, ערבוב כל הזמן, עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
תבשילתבשיל
6
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצאי משמש מיובשיםחצאי משמש מיובשים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר רזה, לחתוך לקוביותבשר בקר רזה, לחתוך לקוביות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פרוסות, מנוקזותפטריות פרוסות, מנוקזות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, לא מצוחצחים וקצוציםעגבניות שלמות, לא מצוחצחים וקצוצים2ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,טרגון מיובשטרגון מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שן שום, טחוןשן שום, טחון1פלפל ירוק, חתוך לרצועות דקותפלפל ירוק, חתוך לרצועות דקות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים בשלים פרוסים, סחוטזיתים בשלים פרוסים, סחוט1גדולבצל, פרוס ומופרד לטבעותבצל, פרוס ומופרד לטבעות0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. Hacienda Lopez de Haro Tempranillo עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Hacienda Lopez de Haro Tempranillo
Hacienda Lopez de Haro Tempranillo
ההזדקנות הקצרה שלה, 3-4 חודשים בחביות חדשות, מספקת את מורכבות היין, מלווה פירות אדומים וניחוחות ליקוריץ אופייניים למגוון. יין טעים, עשיר בטעמים פירותיים עם מבנה טאנין מתוק שמשאיר טעם לוואי ארוך.