קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

תבשיל צ'ילי ירוק

תבשיל צ'ילי ירוק
תבשיל צ'ילי ירוק נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 46 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל 519 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. גשו לסופר וקנו שעועית פינטו, תפוחי אדמה, חסה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 71%. מתכונים דומים: תבשיל צ'ילי ירוק, תבשיל צ'ילי ירוק, ו תבשיל צ'ילי ירוק.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר על אש בינונית עד שכבר לא ורוד. בינתיים, בסיר גדול, שלבו את המרק, תפוחי האדמה, הבצל והשום; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את השעועית, התירס והצ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
3
מסננים בשר; מוסיפים למרק. מבשלים במשך 15 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4
מקשטים בבחירת התוספות שלכם אם תרצו.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.