קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל תירס מקסיקני

תבשיל תירס מקסיקני
תבשיל תירס מקסיקני דורש על 55 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 163 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם גבינת מונטריי ג'ק, תערובת מאפין תירס, תירס ללא מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. נסו תבשיל תירס מקסיקני, תבשיל תירס מקסיקני, ו תבשיל מקסיקני עם לחם תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
שלב הראשון 5 מרכיבים; מערבבים רק עד לח.
3
יוצקים תערובת לתוך צלחת אפייה 1 ליטר מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים ב 350 במשך 50 עד 55 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.