קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

תבשיל תפוחי אדמה אפריקאים

תבשיל תפוחי אדמה אפריקאים
תבשיל תפוחי אדמה בשר אפריקאי הוא תבשיל ללא גלוטן ומספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %83 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 1970 קלוריות, 176 גרם חלבון ו 84 גרם של שומן למנה. אם יש לך מים, פלפל, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו -40 דקות. עם כפית נסו תבשיל דרום אפריקה של הלן, עוף אפריקאי & בטטות, ו מרק בוטנים אפריקאי עם בטטות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. Pinotage Beeslaar עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
Beeslaar Pinotage
Beeslaar Pinotage
מציע ארומטיקה הרים עם מושגים של קטורת ורכיב פרחוני, יש מגע של תבלין ואדמניות לדובדבן כהה הערות שזיף כהה על האף. גוף מלא בינוני זה יש מרתק טוהר פירות וריכוז עם מרקם מלוטש טאנינים מכווננים עדין לטעמי פירות יער כהה העסיסיים. במשקל של כ-14.5% אלכוהול בנפח זה שומר על רעננותו ועל החיוניות שלו עם אוורור המצביע על כך שזה יהיה גיל יפה על מספר טוב של שנים.