קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

תירס עטוף בייקון בגריל

תירס עטוף בייקון בגריל
תירס עטוף בייקון בגריל דורש כשעה ו-25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מכיל 10 מנות עם 272 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -19 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 627 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב בתור תוספת זולה למדי. המתכון הזה של Allrecipes דורש בייקון, תיבול קייג'ון, תירס אוזניים ומלח ופלפל. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . הרבה אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 44% . הציון הזה די טוב. קוביות עוף מזרחיות בגריל עם קלח תירס בגריל , קלח תירס בגריל וקלחי תירס בגריל דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
לחמם מראש גריל חיצוני לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
(מומלץ: חבילת תיבול כיכר בשר של שילינג)(מומלץ: חבילת תיבול כיכר בשר של שילינג)
2
מפזרים כל אוזן תירס בתיבול קייג'ון, מלח ופלפל, ועוטפים כל אוזן ב-2 פרוסות בייקון, מכסים את האוזן בצורה מלאה ככל האפשר. (אוזן גדולה עשויה להזדקק ל-3 חתיכות בייקון.) עטפו את האוזניים בנייר אלומיניום, סובבו את הקצוות בחוזקה כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו פטריות מורל טריות, פרוסות1 קילו פטריות מורל טריות, פרוסות
תירס על קלחתירס על קלח
רוזמרין טרי נוסף לא חובהרוזמרין טרי נוסף לא חובה
בייקוןבייקון
פסטה פפרדלה של 3/4 פאונד (סרטים רחבים, תחליף פטוצ'יני אם לא זמין)פסטה פפרדלה של 3/4 פאונד (סרטים רחבים, תחליף פטוצ'יני אם לא זמין)
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
בשביל זה בשפופרת (קל לאחסן ככהבשביל זה בשפופרת (קל לאחסן ככה
3
מניחים את התירס העטוף על הגריל שחומם מראש, וצולים על אש גבוהה עד שהתירס חם, כ-10 דקות לכל צד. מנמיכים את האש לנמוכה, וצולים את התירס עד שהבייקון מבושל והתירס רך, כ-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
1 קופסת רסק עגבניות1 קופסת רסק עגבניות
ציוד שתשתמש בו
(מומלץ: חבילת תיבול כיכר בשר של שילינג)(מומלץ: חבילת תיבול כיכר בשר של שילינג)