קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Crawfish Etouffee סגנון ג'ורג'יה

Crawfish Etouffee סגנון ג'ורג'יה
המתכון Crawfish Etouffee סגנון ג'ורג'יה יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 55 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 282 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. גשו לסופר וקנו חמאה, פלפל, שורש סלרי ועוד מספר מצרכים לעשות היום. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 33%. נסו סרטנים בסגנון Cajun לואיזיאנה Etouffee, סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, ו הסרטנים Etouffee (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת ברזל יצוקה גדולה על חום בינוני. מערבבים בצל, שורש סלרי ופלפלים; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
CeleriacCeleriac
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים בסרטנים, שום, ועלי דפנה. לבשל, ערבוב מדי פעם, במשך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
שוםשום
3
לטאטא קמח לתוך מרק עוף ומים בקערה עד חלקה; לשפוך לתוך תערובת סרטנים. מתבלים במלח מעושן ובפלפל חריף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מרק עוףמרק עוף
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מביאים תערובת לרתיחה. להפחית את החום בינוני; לבשל ומערבבים עד שהתערובת מתעבה, כ 4 דקות. מערבבים פטרוזיליה ובצל ירוק; מבשלים 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet הן אפשרויות נהדרות עבור סרטנים. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.