קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות12
ציון בריאות33
מגזין

Massaman-Carry Turkey Osso Buco

Massaman-Carry Turkey Osso Buco
Massaman-קארי טורקיה Osso Buco עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 748 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות אם יש לך חלב קוקוס, מקלות עוף הודו-תחתון 2 אינץ ' מושלך, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מקל הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קינמון עם צ'יפס קינמון כקינוח. נסו Osso Buco טורקיה, הודו אוסובוקו עם פטרוזיליה וגרמולטה רוזמרין, ו אוסובוקו. (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את שד טורקיה עם 3/4 כוס בוטנים, כוס הכוסברה, עשב לימון, ג ' ינג ' ר, גרידת ליים, שאלוט, שום ומים ולהביא לרתיחה. מבשלים מעל חום נמוך עד מדחום קריאה מיידית מוכנס בחלק העבה ביותר של חזה טורקיה רושם 160, על 1 שעה. בזהירות להעביר את השד טורקיה למחבת צלייה.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את המרק לתוך קערה חסינת חום, לחיצה קשה על המוצקים. דלג על השומן. להחזיר את המרק לסיר ומרתיחים עד מופחת 8 כוסות, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
במחבת גדולה מאוד, עמוקה, לחמם את 1/4 כוס שמן עד מנצנץ. מתבלים את אוסובוקו טורקיה במלח ופלפל ומוסיפים למחבת. מבשלים מעל חום גבוה, פונה פעם או פעמיים, עד השחמה בכל רחבי, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אוסובוקו.אוסובוקו.
4
תעביר את העוף אוסובוקו למגש.
מרכיבים שתצטרך
אוסובוקו.אוסובוקו.
5
מוסיפים את הדבק קארי למחבת ומבשלים, ערבוב, במשך 30 שניות. מערבבים בחלב הקוקוס ומבשלים, מגרדים את כל חתיכות השחמה דבוקות למחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את מרק ההודו, רוטב דגים, סוכר חום, אניס כוכב מקל קינמון ומביאים לרתיחה. להחזיר את osso buco טורקיה למחבת. מכסים בחוזקה ומבשלים על אש נמוכה עד מכרז, 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
אוסובוקו.אוסובוקו.
7
להעביר את osso buco מגש; לכסות ולשמור חם. היפטר מהכוכב אניס ומקל הקינמון. מרתיחים את הרוטב עד מעובה מופחת 6 כוסות, 15 דקות. מתבלים במלח ופלפל. לרפרף חלק מהשומן מפני השטח ולהחזיר את osso buco טורקיה לרוטב. כסה וחמם.
מרכיבים שתצטרך
אוסובוקו.אוסובוקו.
8
בינתיים, מחממים את התנור ל 42
9
לשפשף את השד טורקיה עם שמן העונה עם מלח ופלפל. צולים את ההודו במשך 20 דקות, עד שהעור משחימים קלות והודו מחומם. דק לחתוך את השד טורקיה ולהעביר קערות יחד עם osso buco. מצקת את הרוטב על גבי, מקשטים עם בוטנים וכוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אוסובוקו.אוסובוקו.