קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 35 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

Posole שמיים גדול

Posole שמיים גדול
Posole שמיים גדול נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 152 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך queso פרסקו, hominy, hominy, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 12 שעות ו-35 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו פנקייק חלב חמאה אפוי גדול ורך, פוסול, ו פוסול (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים את הצבעים השונים של hominy בקערות נפרדות של מים בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
HominyHominy
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת קטנה ויבשה מעל חום גבוה, צולים את זרעי הכמון וכוסברה עד שהם טוסט, על 2 דקות. כאשר מגניב, לטחון טחנת מזון, מרגמה ועלי או מטחנת קפה נקי.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
קפהקפה
כמוןכמון
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
מחבתמחבת
3
מסננים את hominy ולשים כל מגוון צבע בסיר שלה, מכסה בנדיבות עם מים.
מרכיבים שתצטרך
HominyHominy
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
להוסיף 1-אונקיה של סודה לשתיה לכל סיר, להביא לרתיחה, להפחית את החום ומבשלים במשך כ 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
הוסף עוד מים לפי הצורך. בדוק hominy עבור רוך; זה לא צריך להיות מבושל לחלוטין כפי שהוא יהיה מבושל עוד יותר בתבשיל. מסננים ולשטוף את hominy.
מרכיבים שתצטרך
HominyHominy
מיםמים
תבשילתבשיל
6
בעוד hominy הוא בישול, להשרות צ ' ילי מיובש במים חמים. כאשר מתרכך, להסיר את הזרעים וגבעולים, ואז קוביות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי מיובשפלפל צ ' ילי מיובש
HominyHominy
זרעיםזרעים
מיםמים
7
בקומקום נפרד, מחממים את שמן הזית ומטגנים את הבצל והשום במלח, פלפל שחור, אורגנו, כמון וכוסברה עד שהבצל שקוף למחצה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
כוסברה.כוסברה.
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
שוםשום
בצלבצל
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מוסיפים את העגבניות חתוכות לקוביות, טומטילו, צ ' ילי, מלאי ירקות hominy מבושל. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום לרתיחה במשך כ 1 1/2 שעות. Posole נעשה כאשר hominy מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
מלאי ירקותמלאי ירקות
TomatillosTomatillos
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
HominyHominy
9
מוסיפים את מיץ הלימון, כוסברה, ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
10
Posole הוא גם טעים לארוחת בוקר, מוגש על לחם תירס עם ביצה עלומה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
ביצה עלומהביצה עלומה
לחם תירסלחם תירס
11
הערה של קוק: אתה יכול להשתמש בשילוב של סוגים שונים / צבעים של hominy ולבשל אותם יחד בסיר 1. עם זאת, הצבעים השונים יבשלו בזמנים שונים במקצת וכתוצאה מכך עקביות שונה. Hominy כחול או אדום יישבר יותר במהלך הבישול מאשר סוג צהוב או לבן. Posole, כמו תבשילים רבים, משתפר עם הגיל, כך לבשל לפני הזמן לחמם. הוא גם קופא היטב.
מרכיבים שתצטרך
HominyHominy
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
12
הערה של קוק: יבלות ילידים זמינים באינטרנט, ברוב השווקים הלטינו.

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 קילו קישואים,פלפל שחור, ועוד לתיבולפלפל שחור, ועוד לתיבול794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, במיץעגבניות חתוכות לקוביות, במיץ11 קילו קישואים,זרעי כוסברהזרעי כוסברה11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'4צ'ילי מיובש (כגון pasilla, ancho, או guajillo)* או כל שילוב של צ' ילי, כל עוד יש וריאציה קטנה למורכבות מוגברת)צ'ילי מיובש (כגון pasilla, ancho, או guajillo)* או כל שילוב של צ' ילי, כל עוד יש וריאציה קטנה למורכבות מוגברת)1קבוצותעלי כוסברה טריים קצוצים, ועוד לקישוטעלי כוסברה טריים קצוצים, ועוד לקישוט6ציפורןשום, טחוןשום, טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקhominy כחולhominy כחול4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקhominy הלבןhominy הלבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף4(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש12ריבס, קצוץ טרי או קפואזרעי דלעת קלויים, לקישוט, אופציונליזרעי דלעת קלויים, לקישוט, אופציונלי12ריבס, קצוץ טרי או קפואQueso פרסקו מתפורר, לקישוט אופציונליQueso פרסקו מתפורר, לקישוט אופציונלי11 קילו קישואים,מלח, ועוד לתיבולמלח, ועוד לתיבול454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)tomatillos, קלופים לרבעיםtomatillos, קלופים לרבעים1גלוןפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט