קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

Q ' S Seoul Bulgogi and Kimchi

Q ' S Seoul Bulgogi and Kimchi
Q ' S Seoul Bulgogi And Kimchi might be just the side dess you are searching for. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 557 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם נקניקיות בשר בקר, sriracha, חומץ יין אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו צלחת אורז Bulgogi Kimchi, נאצ'וס בולגוגי קוריאני וקימצ' י, ו צ'יפס עם בולגוגי וקימצ' י מקורמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הנקניקיות במים רותחים, או על גריל או במחבת. טוסט הלחמניות בתנור עם קצת חמאה. בזמן שהלחמניות מרימות כוסית, מחממים מחבת סאוט מעל חום בינוני עם שמן הבישול.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
נקניקיותנקניקיות
חמאהחמאה
טוסטטוסט
מיםמים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
תנורתנור
2
מוסיפים בולגוגי של Q ומבשלים עד הבשר מבושל דרך, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
3
כשהנקניקיות מתבשלות, מוציאים את הלחמניות מהתנור ומניחים נקניקיה בכל לחמניה. בצד אחד של כל מקום נקניקייה 1 כף מבושל בולגוגי של Q. בצד השני במקום 1 כף קמחי.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
קמחיקמחי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
טפטוף Sriracha על הנקניקייה כולה.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
נקניקיותנקניקיות
5
לשרת.
6
חותכים את הסטייק לרצועות על 1/4 אינץ ' ארוך ועבה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
7
מערבבים את הסטייק עם רוטב הסויה, דבש, חומץ, זנגביל, Sriracha, שום, פלפל וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
SrirachaSriracha
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
דבשדבש
סטייק.סטייק.
סוכרסוכר
8
מערבבים היטב ומניחים במיכל אחסון להשרות במקרר לפחות 30 דקות עד מוכן לשימוש.

מרכיבים

4נקניקיות בשרנקניקיות בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאהחמאה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון1(יכול להיות או להרחיק)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור גספלפל שחור גס306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4לחמניות נקניקיה בסגנון ניו אינגלנדלחמניות נקניקיה בסגנון ניו אינגלנד4(חוֹרֶף)חנות-קנה קמחי, קצוץחנות-קנה קמחי, קצוץ306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק חצאית (ניקה של כל השומן העבה, להשאיר שכבות דקות של שומן)סטייק חצאית (ניקה של כל השומן העבה, להשאיר שכבות דקות של שומן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)SrirachaSriracha4(יכול להיות או להרחיק)SrirachaSriracha

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.