קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

Quesadilla זאב ערבות

Quesadilla זאב ערבות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל זאב ערבות Quesadillan. מתאבן זה יש 855 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 53 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך שמן צמחי, כמון טחון, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. וזה די טוב. נסו קיוטי מרגריטה, Quesadilla שאריות חג ההודיה (3-גבינה טורקיה חמוציות & קווסאדייה מרווה), ו Quesadilla paran el Desayuno (Quesadilla ארוחת בוקר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
יש לשטוף וללטף את השד עוף, לקצץ את כל שומן עודף, ולשפשף עם 1 כף של התבלין השחרה.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
חזה עוףחזה עוף
4
מחממים את השמן במחבת ברזל יצוק על חום גבוה, מוסיפים את העוף ומבשלים עד חום מבושל דרך, על 6 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר ללוח חיתוך, מגניב מעט לחתוך. כיסוי כדי להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
6
מחממים את השעועית בסיר קטן על אש נמוכה עד מחומם דרך ולשמור חם. הכינו את שאר החומרים והכינו אותם להרכבה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מחממים מחבת מחבת או ברזל יצוק גבוה וטוסט את הטורטיות משני הצדדים עד פריך (אם אתה מנסה לקפל אותם, הם ייסדקו).
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
לפרוס 1 טורטייה על גיליון עוגיות באופן שווה להפיץ אותו עם מחצית השעועית, 1/3 של הגבינות, 1/2 של העוף המושחר, 1 כף הבצל הירוק, ולכסות עם טורטייה שנייה. חזור על סדר שכבות זה עם שאר החומרים. סיים עם הטורטייה השלישית ומקשט עם הגבינה הנותרים, כוסברה ועגבניות חתוכות לקוביות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
אופים במשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
הסר מהתנור וחלק עם סכין חיתוך לתוך 4 פלחי.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
תנורתנור
11
מגישים עם סלסה שעועית שחורה ורוטב החווה צ ' יפוטלה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ראנץרוטב ראנץ
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
סלסהסלסה
12
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה. לאחסן במיכל אטום.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
בעדינות לערבב את כל החומרים במיכל גדול. מכסים ומקררים במשך 20 דקות.
14
לעבד את כל החומרים בבלנדר עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
15
יוצקים את הרוטב לתוך קערת הגשה, מכסים ומקררים במשך 30 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה, סחוטהשעועית שחורה, שטופה, סחוטה2(חוֹרֶף)קלופים וקצוצים דק גזרקלופים וקצוצים דק גזר11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(חוֹרֶף)פלפלים חריפיםפלפלים חריפים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה קצוצים דקעלי כוסברה קצוצים דק425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרעיני תירס דל נתרן, סחוטגרעיני תירס דל נתרן, סחוט3largesטורטיות קמחטורטיות קמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמוצים כשריםחמוצים כשרים2(יכול להיות או להרחיק)בצל מגורעןבצל מגורען2(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץ דקבצל ירוק קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי11 קילו קישואים,גרידת ליים מגוררתגרידת ליים מגוררת11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור טרי קראקפלפל שחור טרי קראק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מגוררת פלפל ג'קגבינה מגוררת פלפל ג'ק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ראנץ', חנות-קנהרוטב ראנץ', חנות-קנה2(חוֹרֶף)פלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק2(חוֹרֶף)בצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורי שעועית מטוגנתשימורי שעועית מטוגנת1עגבניות רומא, חתוכות לקוביותעגבניות רומא, חתוכות לקוביות1קטןרומא עגבניות, זרע, קוביות קטנותרומא עגבניות, זרע, קוביות קטנות1(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עורחזה עוף ללא עצמות, ללא עור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!