קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

Salsaified " שמנת חמוצה לטבול

Salsaified
רוטב שמנת חמוצה salsaified יכול להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 67 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו כוסברה, כמון טחון, שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 20% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: סלט אורז בר ללא גלוטן עם Chanterelles, דובדבנים חמוצים וקשיו שמנת חמוצה, עוגת שמנת חמוצה שקדים לבנה עם ציפוי גבינת שמנת, ו לחמניות קינמון שמנת חמוצה, עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים.

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרטיני ורוסי סודה רוזה. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מרטיני ורוסי רוז מוגז
מרטיני ורוסי רוז מוגז
בהשראת אזור פיימונטה המפורסם של איטליה, Martini & ROSSI Sparkling Rosé הוא יין ורוד אלגנטי. הוא מעוצב ממגוון ענבים, אשר נלחצים בעדינות כדי לשמור על ניחוחות ייחודיים, מעורר וצבע יפה.זה יין מבעבע יפה, עם ארומה מפתה הערות עדינות של פטל ורד בר, מוכיח אפריטיף מעולה, או לפיקניק עם חברים.