קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

Tuscan אמנון

Tuscan אמנון
Tuscan Tilapia דורש בערך 17 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 322 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. אם יש לכם פלפל, אורז, אפונהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, עם כפית נסו שעועית Tuscan בסגנון Tilapian ו Cannellini, Tilapian ברוטב פטריות (Tilapian en Salsa de Champiñones), ו פריז Village Tilapia פילה-ממוקם בלאס וגאס פריז עושה פילט אמנון מיוחד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.