קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות4
מגזין

Twisted איילנד Breeze (מפרץ תוכי אננס גל רץ)

Twisted איילנד Breeze (מפרץ תוכי אננס גל רץ)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל רוח האי המעוות (רץ גל אננס מפרץ תוכי). מנה אחת מכילה 269 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. איש המערות הזה, ללא גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 1 . רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. אם יש לכם קפטן מורגן תוכי ביי™ רום אננס, מיץ אננס, אננסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: Breeze Island, עוגת גבינה עם בריזה אירית, ו Island Breeze פופקורן.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.