קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Wontons פריך חם ממולא שוקולד ובננות

Wontons פריך חם ממולא שוקולד ובננות
Wontons פריך חם ממולא שוקולד ובננות נטול גלוטן, מנה צדדית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 662 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 49 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עורות וונטון, סוכר קינמון, חטיפי שוקולד חלב, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו Wontons ממולא מטוגן עם שוקולד מריר בריא, שוקולד Folded Xocai בריא ממולאים Wontons, ו Wontons חזיר פריך (מתכונים דומים).

הוראות

1
יום לפני שאתה מתכנן לעשות את המתכון הזה, להשאיר את שוקולד חלב במקום חם כדי להפוך אותו מעט גמיש.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד חלבשוקולד חלב
2
חותכים כל סרגל לתוך 8 נתחים, עם הידיים שלך, לנסות ליצור כל נתח לתוך דיסק בגודל של רבע ללא קצוות חדים.
3
להניח את עורות wonton על פני השטח ו 1 בכל פעם; לצייר את הקצוות עם מים. במרכז העור של וונטון, מניחים דיסק של שוקולד חלב ופרוסת בננה על גבי השוקולד. מקפלים את פינת העור wonton לפינה לעשות משולש ולחץ יחד היטב כדי לאטום לחלוטין. מכסים בניילון נצמד ומאחסנים מקורר עד מוכן לטגן ולהגיש, עד 10 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
בננהבננה
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
מחממים את השמן בסיר עמוק ל 350 מעלות. זרוק את wontons לתוך השמן, להיות זהיר לא קהל אותם (ייתכן שיהיה עליך לעבוד בקבוצות) ומטגנים, פונה לעתים קרובות, עד חום זהוב. בינתיים, מניחים את סוכר הקינמון בקערה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר קינמוןסוכר קינמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
5
הסר את wontons עם כפית מחוררת ומיד לדלות אותם בסוכר קינמון כדי מעיל בכבדות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר קינמוןסוכר קינמון
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
6
מגישים מיד עם סקופים של גלידת וניל.
מרכיבים שתצטרך
גלידת ונילגלידת וניל

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. גבריאלסקלוף צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.