קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות3
ציון בריאות40
מגזין

אבא של אבוקדו לטבול

אבא של אבוקדו לטבול
אם יש לך בסביבה 1 שעה ו 10 דקות לבלות במטבח, מטבל הגוואקמולי של אבא עשוי להיות סופר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל מתכון לנסות. זה הר ד ' אובר יש 391 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 3. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 28 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם אבוקדו, מיץ לימון, אבקת שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 92%, המנה הזו נהדרת. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: גוואקמולה / מטבל אבוקדו מקסיקני / גוואקמולה מושלמת, מטבל גוואקמולה, ו מטבל גוואקמולה.

הוראות

1
גורפים בשר מהאבוקדו ומניחים אותו בקערת ערבוב בגודל בינוני. מועכים היטב את האבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים מיץ לימון לאבוקדו ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
אבוקדואבוקדו
3
מניחים עגבניות, פלפל ג 'לפנו, בצל, גבינת קוטג', אבקת שום, מלח ופלפל לקערת הערבוב; מערבבים עד לאיחוד המרכיב. מצננים לפחות שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
אבקת שוםאבקת שום
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הקונצ 'רטו של מדיצ' י ארמט למברוסקו רג ' יאנו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן על החיך.